Ljudmiljöcentrum på Bokmässan i Göteborg 2022

BOKSAMTAL: What is noise? To whom is something noisy and why is it so?

James Mansell, Sanne Krogh Groth och Martin Degrell på Bokmässan i Göteborg 2022
Från vänster: James Mansell, Sanne Krogh Groth och moderator Martin Degrell.
Fotograf: Gisela Lindberg

Sanne Krogh Groth och James Mansell samtalar den 22 september på temat What is noise? To whom is something noisy and why is it so? som en del av Lunds universitets program under Bokmässan.

James Mansell, Associate Professor in Cultural Studies, University of Nottingham, and Sanne Krogh Groth, Director of the Sound Environment Centre, Lund University, consider noise from interdisciplinary and global perspectives, dealing with neighbor noise, noise music, noise as/in urban design and noise in relation to health.

Här kan du lyssna på samtalet i sin helhet